Do zagadnień automatyzacji procesów podchodzimy kompleksowo. W prowadzonych wdrożeniach wykorzystujemy różne technologie tak, by jak najlepiej spełnić oczekiwania naszych Klientów. Zgodnie z najnowszymi trendami wskazanymi przez analityków Gartnera wszędzie tam, gdzie jest to koniecznie stawiamy na kombinację narzędzi informatycznych wzbogaconych o uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję. Nie jest nam obca hiperautomatyzacja. Poznaj technologie, dzięki którym zautomatyzujemy Twoje procesy biznesowe.
W obecnych czasach dane i sposób ich wykorzystania stanowią o sile i efektywności organizacji. W natłoku informacji potrzeba jednak inteligentnych rozwiązań, skutecznych technologii, które pomogą w wykorzystaniu danych w sposób odpowiedni dla danego procesu biznesowego. Z pomocą przychodzi Content Intelligence stając się ważnym elementem cyfrowej transformacji i hiperautomatyzacji przedsiębiorstw.
Content Intelligence to technologie i systemy umożliwiające przekształcenie danych z dokumentów i danych biznesowych w treści oraz spostrzeżenia biznesowe użyteczne z punktu widzenia strategii i działalności operacyjnej organizacji.
Narzędzia tej klasy wykorzystują nie tylko technologię odczytu danych z dokumentów papierowych, skanowanych, elektronicznych - OCR, ale idą znacznie dalej wspierając swoje działanie mechanizmami sztucznej inteligencji i machine learning. Dzięki temu możliwe jest przekształcenie nieuporządkowanych, chaotycznych treści w ustrukturyzowaną, użyteczną informację, dzięki czemu procesy przebiegają sprawniej, a pracownicy działają efektywniej.
Cyfrowe przedsiębiorstwo - technologie Content Intelligence integrują się z wiodącymi platformami RPA, BPM, ECM i innymi platformami do automatyzacji, dzięki czemu można zaprojektować proces, wdrożyć go wszędzie i dostosować do potrzeb biznesowych. Hiperautomatyzacja staje się faktem.
Nowa jakość pracy - OCR, uczenie maszynowe i inne technologie dostarczane w sposób przyjazny użytkownikowi oddają moc technologii w ręce liderów operacyjnych.
Optymalizacja zasobów - skorzystaj z umiejętności rozpoznawania, czytania i rozumienia informacji, aby uwolnić swoich pracowników od ręcznej i czasochłonnej pracy związanej z przetwarzaniem dokumentów.
Praca zdalna - Rozwijaj swój biznes niezależnie od trybu pracy pracowników analizując treści bezpośrednio z urządzeń mobilnych. Praca zdalna jeszcze nigdy nie była tak efektywna.
W szczególności nasze rozwiązania opieramy o następujące platformy z rodziny ABBYY:
Po więcej informacji dotyczących samych produktów zapraszamy na stronę: https://ocr-systems.pl
Robotic Process Automation (RPA) to zastosowanie nowoczesnej technologii, która wykorzystuje software roboty do automatyzacji powtarzalnych, opartych na pracach manualnych ludzi procesów biznesowych. Oprogramowanie tej klasy naśladuje czynności wykonywane przez pracownika w różnych systemach, aplikacjach informatycznych (realizowanych na swoich PC/stacjach roboczych). Co istotne, na tle innych projektów informatycznych, wdrożenie rozwiązania RPA nie wymaga ingerencji w istniejące systemy, aplikacje IT firm, a tym samym zmniejsza koszty i czas realizacji projektu.
Istotnym elementem sukcesu wdrożeniowego robotyzacji w organizacji jest odpowiedni wybór właściwego procesu. Ważne jest spełnienie przynajmniej kilku poniższych warunków:
Do wiodących rozwiań technologicznych klasy RPA można zaliczyć m.in.:
Platforma NIL BPM jest systemem z dziedziny automatyzacji
i zarządzania dokumentami, procesami biznesowymi oraz przepływem pracy służącym do odzwierciedlenia procesówi ich obsługi w środowisku informatycznym organizacji.
NIL BPM udostępniany jest klientom w formie gotowych modułów obsługujących predefiniowane procesy biznesowe oraz w wersji NIL BPM Enterprise umożliwiającej obsługę dowolnych procesów przygotowanych pod potrzeby klienta.
Efektywnie organizuje dokumenty i sprawy, zapewniając jednocześnie automatyzację wielu istotnych działań. System pozwala archiwizować dokumenty wg wielu kryteriów, opisywać je metadanymi oraz definiować uprawnienia dostępu. Uczestnicy zawsze posiadają szczegółowe i aktualne dane o aktywności
i statusie procesów, łatwo też mogą zmieniać i dostosowywać poszczególne działania do potrzeb organizacji.
Ze względu na swoją elastyczność i otwartość System NIL BPM może być zastosowany do automatyzacji praktycznie każdego procesu biznesowego. Wykorzystanie dostarczanych mechanizmów i interfejsów komunikacyjnych umożliwia szybkie
i łatwe przyłączenie i udostępnienie użytkownikom danych
z innych systemów.
NIL BPM Enterprise jest platformą do zarządzania procesami i przepływani pracy w organizacjach średnich i dużych. Ze względu na swą elastyczną budowę umożliwia obsługę dowolnej ilości procesów biznesowych i jednoczesną pracę wielu użytkowników w środowisku rozproszonym.
NIL BPM Enterprise umożliwia kompleksową obsługę procesów w organizacji.
Podczas wdrożenia definiowane i opracowywane są procesu ustalone z klientem na etapie analizy, w trakcie życia systemu klienci samodzielnie- przy zastosowaniu kreatora procesów mogą dodawać obslugę kolejnych obszarów biznesowych zgodnie z wykupioną licencją.
Możliwość obsługi dowolnych procesów biznesowych,
Pełne dopasowanie narzędzia do potrzeb klienta zarówno pod względem obsługi procesów, jak i wyglądu dashbordów i raportów,
NIL BPM Moduły to innowacyjny sposób oferowania wybranych funkcjonalności systemu NIL BPM. W oparciu o zebrane doświadczenia wyselekcjonowaliśmy kilka obszarów, które najczęściej wybierane są przez Klientów przy wdrożeniach systemu BPM, a także które spełniają warunek powtarzalności w ograniczeniu do kilku wariantów budowy samego procesu. W ten sposób wyodrębniliśmy gotowe moduły systemu, które możemy oferować niezależnie do szybkiego wdrożenia.
Pełna automatyzacja procesów biznesowych wymaga ich dogłębnego poznania i analizy. Naszym klientom oferujemy wykorzystanie możliwości ABBYY Timeline - platformy do analizy procesów, która łączy szczegółową analizę, predykcyjne modele klasyfikacji oraz funkcje wyszukiwania z niezwykle szczegółowym systemem monitorowania i powiadamiania. Dla firm oznacza to pełną transparentność procesów, wyszukiwanie odpowiedzi na bardziej szczegółowe pytania oraz dostępność danych pozwalających na podejmowanie decyzji o inwestycjach technologicznych w celu usprawniania procesów.
Podejście do analizy procesów biznesowych oferowane w ramach platformy ABBYY Timeline znacząco różni się od istniejących technologii. Głównym czynnikiem różnicującym jest możliwość rekonstrukcji historii wszystkich procesów (w tym procesów zarządzania przypadkami wdrażanych ad hoc) na podstawie prostych zdarzeń (takich, jak wpisy w dzienniku transakcji, dane z tabeli audytowej oraz wszelkie inne rejestry realizowanych działań).
Rozwiązanie pozwala też na zestawianie zdarzeń z różnych systemów, dzięki czemu można całościowo analizować procesy, nawet jeśli ich poszczególne kroki realizowane są na różnych systemach. W efekcie uzyskuje się rekonstrukcję dynamicznego modelu historycznych instancji procesu, która pozwala na zastosowanie szerokiego zakresu narzędzi analizy.
Takie podejście jest dziś szczególnie atrakcyjne dla wszystkich podmiotów przeprowadzających transformację cyfrową, ponieważ pozwala przyśpieszyć i skutecznie przeprowadzić proces automatyzacji.
Odkrywanie procesów — w pełni zautomatyzowane eksplorowanie i zaawansowana wizualizacja procesów. Całościowa wizualizacja wszystkich możliwych instancji procesów — istniejących na dowolnej liczbie systemów wewnętrznych, wskazywanie wspólnych schematów procesów oraz szczegółowe prezentowanie i grupowanie ścieżek realizacji.
Zaawansowana analiza procesów — rozwiązania Data Discovery i wyszukiwanie w systemach przetwarzania danych, szczegółowa analiza procesów, analiza kosztów, analiza przyczyn źródłowych, analiza protokołów, analiza przebiegu pracy, analiza wąskich gardeł i inne. Złożone zapytania pozwalające na wyszukiwanie obszarów niesprawności procesów i zagrożeń związanych z brakiem zgodności.
Monitorowanie procesów — porównywanie kohort historycznych, pomiar wskaźnika ROI, ciągłe monitorowanie procesów oraz automatyczne powiadamianie — dzięki czemu firma ma pełną kontrolę nad wzrostem efektywności procesów (może unikać jej pogorszenia), monitorowaniem umów SLA oraz złożonymi procesami zarządzania zgodnością.
Przewidywanie przebiegu procesu — kolejne kroki, harmonogram kroków i przewidywanie wyników. Możliwość przewidywania na wstępnym etapie przebiegu procesu, jak się on zakończy oraz możliwość dostarczania informacji na temat możliwych kroków mających na celu poprawę wyników (w określonym zakresie).