Rozwiązania

Rozwiązania dla branży finansowej

Transformacja cyfrowa nie jest niczym nowym dla banków i innych instytucji finansowych. Ogromne ilości danych, ich zmienność w czasie w połączeniu ze złożonością procesów sprawiają, że obecnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej świat finansów polega na nowoczesnych technologiach. Proponowane przez nas rozwiązania pomagają odkryć i lepiej zrozumieć interakcje między ludźmi, procesami i treściami, dzięki czemu możliwe są usprawnienie i optymalizacja działalności naszych klientów. Aby pozostać konkurencyjnym na wymagającym rynku konieczne jest postawienie na hiperautomatyzację. Pomagamy w osiągnięciu tego celu!
Nasze rozwiązania wspierają sektor finansowy w:

  • Automatyzacji procesów poprzez inteligentne pozyskiwanie danych
  • Przekształcaniu przychodzących dokumentów w konkretne dane do wykorzystania w procesach
  • Lepszym rozumieniu i optymalnym zaprojektowaniu procesów poprzez ich głęboką analizę narzędziami process mining
  • Przyspieszeniu pracy departamentów operacyjnych i back office pracujących m.in. z wnioskami, formularzami, dokumentami wypełnianymi odręcznie, fakturami
  • Usprawnieniu obsługi klienta poprzez zautomatyzowanie codziennych operacji, takich jak otwieranie kont i wniosków o karty kredytowe i pożyczki
  • Zapewnienie szybszych czasów reakcji w odpowiedzi na wnioski klientów.

Rozwiązania dla działów windykacji i obsługi prawnej

W dzisiejszym niestabilnym otoczeniu firmy windykacyjne i kancelarie prawne muszą działać sprawnie i efektywnie. W obliczu stale zmieniających się przepisów - potrzeba szybkości i elastyczności jest coraz bardziej konieczna. Dlatego na pierwszy plan wysuwa się automatyzacja i wykorzystanie narzędzi, które zredukują koszty i czas oraz ograniczą obsługę manualną.
Systemy, które wdrażamy można wykorzystać do:

  • Digitalizacji
  • Zarządzania dokumentami i procesami
  • Anonimizacji danych
  • Analizy i optymalizacji procesów.
Nasze rozwiązania pomagają zautomatyzować procesy windykacyjne oraz operacje prawne, poprzez:
  • automatyczne przetwarzanie dokumentów
  • klasyfikację pism i wiadomości mailowych
  • selektywne pobieranie danych
  • przypisywanie dokumentów do właściwej sprawy/odpowiedniego klienta
  • automatyczną weryfikację pism i uzupełnianie danych
  • inteligentną analizę procesów.
Zastosowanie naszych narzędzi usprawni operacje prawne, znacznie przyspieszy procesy windykacyjne i zoptymalizuje koszty, ale także będzie wsparciem dla pracy zdalnej.

Rozwiązania dla logistyki

Proponujemy zestaw narzędzi wspomagających działalność branży logistycznej i transportowej. Rozwiązania w zakresie przechwytywania i przetwarzania dokumentów, formularzy automatycznie wyodrębniają dane gotowe do wykorzystania w działalności operacyjnej. Szybkie pozyskanie danych z dokumentów papierowych umożliwia przyspieszenie procesów zwiększając tym samym efektywność działalności. Wiele z narzędzi możliwa jest do stosowania z poziomu urządzeń mobilnych, co czyni je jeszcze bardziej dostępnymi w procesach logistycznych.
Zwiększenie efektywności i automatyzacji w logistyce osiągamy przez pracę opartą o następujące rodzaje dokumentów:

  • Dokumenty przewozowe - Pozyskujemy dane z listów przewozowych, instrukcji wysyłkowych, zamówień i innych.
  • Faktury - Automatyzacja przetwarzania faktur w celu dokładnego i terminowego spłacania dostawców.
  • Dokumenty celne - Automatyczna klasyfikacja i walidacja danych z pozycji listu przewozowego, świadectw pochodzenia, faktur handlowych.

Dodatkowo pomagamy naszym klientom w budowie i usprawnianiu procesów poprzez wykorzystanie narzędzi klasy BPM oraz proces mining.

Rozwiązania dla edukacji

Szkoły, uniwersytety, instytucje badawcze, biblioteki, niezależne organizacje i stowarzyszenia mają do wyboru szereg skutecznych, innowacyjnych rozwiązań pomagających w usprawnieniu procesów akademickich i administracyjnych. Od lat pomagamy jednostkom edukacyjnym w jak najlepszym wykorzystaniu ograniczonych zasobów poprzez zapewnienie konkurencyjnych cenowo, wydajnych i skutecznych rozwiązań z rodziny data capture i content intelligence. Dzięki temu nasi klienci mają możliwość poprawy wydajności pracy oraz obniżenia kosztów operacyjnych. Nasze rozwiązania są pomocne między innymi przy:

  • Sprawdzaniu wyników testów egzaminacyjnych zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. Wspieramy sprawdzanie egzaminów państwowych, a także konkursów przedmiotowych i olimpiad przeprowadzanych przez niezależne jednostki
  • Zarządzaniu dokumentami typu badania, sprawozdania, transkrypty i inne
  • Zarządzaniu i tłumaczeniu dużych wolumenów dokumentów przez biblioteki
  • Wykorzystywaniu danych zgromadzonych w formularzach wypełnianych maszynowo i ręcznie.

Rozwiązania dla BPO i SSC

Nasze podejście do zwiększenia wydajności organizacji BPO opieramy na zrozumieniu sposobu działania ich procesów. Zaczynamy od zidentyfikowania wąskich gardeł i wskazania obszarów, które wymagają przebudowy. W kolejnym kroku wdrażamy odpowiednio dobrane rozwiązania z obszaru szeroko rozumianej automatyzacji- od technologii content intelligence po RPA. Stosowane przez nas technologie pomagają w poprawie jakości danych, przyspieszeniu ich przetwarzania i zapewnieniu klientom szybkiego czasu reakcji.
Rozwiązania, które wdrażamy w branży BPO są skalowane i możliwe do wykorzystania w różnych procesach biznesowych takich jak:

  • Rachunkowość
  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zadania skanowania i archiwizacji, w tym na potrzeby RODO
  • Administracja kadrami i rekrutacja
  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie dokumentami

Inteligentne rozwiązania, które pomagają dostawcom usług w optymalizacji procesów

Automatyzacja procesów przy użyciu technologii process mining

Narzędzie automatycznie analizuje skomplikowane procesy we wszystkich możliwych wersjach i wykrywa te ich elementy, które wymagają usprawnienia. Przy współpracy z działem data mining możliwe jest wskazanie punktów procesu, w których korzystne będzie wprowadzenie automatyzacji.

Zwiększenie produktywności

Dzięki content intelligence, data capture, uczeniu maszynowemu i sztucznej inteligencji rozwiązania RPA i BPM staną się bardziej efektywne.

Eliminacja procesów ręcznych

Automatyczne przechwytywanie danych potrzebnych w danym procesie biznesowym pozwala eliminować czynności manualne i związany z nimi czas, koszty i błędy.

Realizacja umów o gwarantowanym poziomie usług (SLA)

Inteligentne, automatyczne przetwarzanie dokumentów możliwe jest w trybie 24/7, co zdecydowanie przyspiesza procesy i umożliwia zachowanie krótkich czasów reakcji zgodnie z wymaganiami umów SLA.